Thursday, June 4, 2009

PÅ G!

Men åhåojojoj vad denna blogg är rolig nuförtiden. Skriver om lunch och sånt spännande. Ni kanske fem läsare måste vara inne på min blogg flera gånger om dagen va!

Nej nu skriver jag typ sista här för att avsluta denna dagbok för mig själv. Så...

Fy i helvete vad jag är redo för att åka hem nu! Åh herregud jag räknar varje minut. Inte för att Sverige och Helsingborg är så himla fantastiskt. Men bara att få komma hem till det lugna, trygga, enkla. DET ser jag fram emot. Sen självklart familjen, Minus, alla vänner och sommarens alla äventyr.

För äventyr, ja det ska jag göra många! Kommer för det första hem till studenterna. Blir att dra hem från flygplatsen, dressa om och sen in till stan för att se utspringet. Sen kör jag och Nicole värsta turnén runt till alla 90:or! Sen senare ska jag träffa min Annis med! OCH SEN ska jag gnugga ner mig i min underbara säng och stanna där tills jag vaknar automatiskt av mig själv. Ja, jag minns inte sist jag INTE ställde väckarklockan. Och så ska Minus hoppa upp på morgonen och snusa vidare med mig. ÅÅÅÅÅH!

Resten av sommaren blir det förhoppningsvis mycket Stockholm, lite Antibes och roadtrips!

Vad ska jag göra nu denna sista vecka innan jag åker hem? Sola, sola, sola så jag kommer hem smokin' hot, shoppa det sista som lite produkter som antingen inte finns hemma eller är billigare här, packa, in till New York lördag och söndag för jag jobbar lördag kväll (ja så givmilda är mina chefer), ha lite utav en hejdå-middag på söndag med Raisa, Linus, Malin och Frida och fler som kan sen vakna på torsdag, sätta min fot och mina 3 rullväskor utanför detta vita hus och säga BYE-BYE!!!

ÅH LYCKA!

0 comments: