Monday, April 20, 2009

Sverige-wannabe?

USA verkar vara lite Sverige wannabe på senaste. Vädret håller sig inte detsamma som det visst brukar på våren, utan det växlar lika snabbt som en kameleont ändrar färg. Idag är det kyligt, regn och innan, hagel!

Fick min lön idag förresten: 240 dollar! Sedär ja! Typ 25 dollar mer än vad jag hade rätt till att få så jag är heelnöjd! Blir kanske en runda till Greenwich Avenue imorgon.

Annars händer inte mycket. Vardagen är tillbaka till det vanliga = de går i skolan och åh så härligt det är. Känns som att jag knappt jobbat idag men så är det ändå bara 3,5 timmes jobb kvar! Gud jag slet som ett djur förra veckan, detta är lyx.

Sen efter jubb blir det att jag träffar Raisa en stund, sen var det med den måndagen.

1 comments:

Anonymous said...

heeeej hjärtat! :)
hoppas allt är bra med dig. saknar dig!!

Om du kan prata ikväll så hör av dig!! :)
pusss och kärlek / Nicole