Wednesday, March 4, 2009

TICK, TACK, TICK, TACK...

När det är vardag här tänker man enbart på helgen och hur mycket man längtar till den, och ju mer man tänker på helgen desto långsammare går vardagen. Det är SÅ deppigt!

Men jag försöker ändå tänka positivt på det hela, så ofta jag kan. I måndags kväll tänkte jag "men gud så bra, nu är måndagen över då är det inte så mycket kvar av veckan". Good for me!

Idag tänker jag "Okej, nu har halva onsdagen gått, sen är det bara hela torsdagen och när det väl är fredag morgon är det ju helg"...

Veckan går ju inte snabbare heller när man är inne i sin period så att säga. Hemskt hur man vissa gånger kan bli en helt annan människa. Jag tänker som en helt annan människa, blir så negativ, tänker på allt negativt istället för det positiva och kan bara börja gråta som jag gjorde medans jag jobbade i måndags.

Jag älskar att vara tjej, men ibland blir man ju bara så himla lack på sig själv...

Kan inte tiden bara flyga iväg nu som den gör på helgerna?

0 comments: