Thursday, March 5, 2009

...Och så var det en dag kvar.

Torsdag var det idag och den är tack och lov snart slut så jag kan lägga mig och vakna upp till fredag, åh underbara fredag!

Idag var det en lika vanlig dag som alla andra vardagar.

Gymmade idag för 3 gången denna vecka. Visst är jag duktig? Ska på det igen imorgon!

Sen hade jag hand om pojkarna en tre timmar, tog dem till en playdate där deras mamma kom efter en kvart för hon precis hade varit hos tandläkaren.

Sen gick jag på mallet ett tag. Tänkte bli lite modebloggig på så sätt att jag ska visa vad jag köpt. Så kul att höra vad folk tycker om saker och ting sen vet jag nog några tjejer därhemma som är lite nyfikna ;).
Så här kommer dagens inköp; ett par blommiga wayfarer-aktiga brillor, coola va? och ett långt linne. Mina för 20 dollar!


0 comments: