Tuesday, March 3, 2009

ECHO, ECHO, ECHO......???


I och med att Blogspot.com är så bra (not) har jag noll koll på hur många som kollar in min blogg/resedagbok.

När jag skriver känns det som att jag skriver för mamma, pappa, Victoria, Marie och kanske Sanna och Raisa. Är det fler som läser?

Vad jag tänkte säga är i alla fall att OM det nu är så att det finns fler läsare tänkte jag att ni får fråga så mycket ni vill om allt som har att göra mig mitt liv här, New York blablabla, jag ALLT!

Kanske finns det ni som snart ska bli au pairer, vill bli, eller ni som bara snart ska till New York och vill ha de BÄSTA tipsen, för ja, det ligger jag inne med.

KÖR PÅ BARA!

7 comments:

Anonymous said...

Jag läser! Om det nu inte var mig du menade när du skrev Marie men det tvivlar jag på :P

Anonymous said...

Jag läser också ;)

Anonymous said...

Lotta potta läser! Du, vad använder du för redigeringsprogram när du fixar med dina pics? Jag tänkte spica upp min blogg med bilder (för till skillnad från blogspot kan man inte fixa designen själv), men har inget bra redigeringprogram! Puss /ltothe8.blogg.se

Anonymous said...

jag läser. gäller ju att hålla sig uppdaterad vad ni som åkte 6/10 har för er:) när man själv åkte tillbaka till sverige..
kram elin

Anonymous said...

du glömde mig ju... :( jag läser alltid din blogg. /nicole

Anonymous said...

Glöm inte mig!Woff!

Anonymous said...

jag läser din blogg så ofta jag hinner! :)