Thursday, February 26, 2009

NEW YORK, NEW YORK, NEW YOOOOORK!

Äntligen är det helg igen och äntligen får jag återse mitt New York!

Åker in med Raisa, sen blir det lite dejt för min del med en amerikan. See dääär ja! Vi ska nog se Friday the 13th. Nån som sett den? Bör jag va rädd?

På lördag är det dags för trion: Sanna, Raisa och mig att gå ut ihop! Ska bli jättekul!

Hoppas också på att äntligen få träffa Marielle Perninger som pluggar på Long Island. Så vi blir nog ett gott litet tjejgäng.

Pratade med en promoter idag som ska ha en hel section själv på Suzie Wong, så Suzie Wong it is. Nåt nyöppnat ställe i de hetaste kvarteren men låter som ett kinesrestaurang, eller hur? Kanske charmen med det hela?

Fotograf: min kära vän Raisa Söderberg http://raisas.blogg.se/

Blir en bra helg det här.

Checkar in med er på måndag igen!

Ha en toppenheeeelg, PUSS!

0 comments: