Tuesday, February 24, 2009

HEJ

Nu sitter jag här, nyss hemkommen från gymmet och dricker mjölk. Har inte hänt så mycket de senaste 3 (?) dygnen.
.
Söndag vakna jag vid 12 tror jag, Skypade med Nicole, mamma & pappa och Anna och fick i mig frulle först vid halv 4. Men det är alltid energigivande att prata med alla hemma!
.
Igår bara jobba jag och åkte till mallet för att fixa med lite. Sen duschade jag och kollade The City.
.
Idag har jag hunnit lämna pojkarna och gått på treadmillen i 1 timme.
.
Inget intressant alltså egentligen...
.
Snart är det freeeedag, eller är det? Vardagarna går faktiskt fort här så har man tagit sig förbi måndan så är det ganska så nära faktiskt!
.
Det var det det...
.
Nu ska jag ringa mormor!
.
Saar vi, haj!

1 comments:

mamma said...

Hoppas att du får en trevlig kväll
på fredag när du går på bio och ser fredagen den 13:e..
Själv ser veckan ut så här!
Många powerwalk, 1 varje dag..på 8 km.Igår Rögle/Färjestad med Anders och Elinas kille Erik. Imorgon kurs på skolan om antimobbning.
Kurs imorgonkväll(franskan börjar igen).. Pappa åker till Malmö på lördag och ser melodifestivalen med HD..Idag vår i luften..kram Mamma