Saturday, February 21, 2009

I JUST CANT GET ENOUGH

Har kommit hem nu till lilla CT och sitter och kollar Thomas & Friends med lilla Gili.
Varje gång jag kommer tillbaka från the city och in i vardagen känns det som jag drömt om allt som hänt i helgen.
.
I alla fall... Torsdag kväll kom jag in till stan. Vid tio-tiden tror jag åkte Sanna och jag in till Pop Burger downtown som är ett typ av loungeställe fyllt med de trendigaste människor jag någonsin sett typ. Mycket modeller var där. Bara vid vårt bord satt några franska manliga modeller, inte fel inte!
.
Där blev vi bjudna på dricka och miniburgers och pommes i glas typ. Riktigt najs concept. Och RIKTIGT goda burgare, typ bästa jag ätit. Snacka om att jag krängde! Klockan var då 12 och jag hade bara druckit en kopp te sen 1 på dagen...
.
Vidare gick vi ett par blocks till Tenjune. Även där var det supernajs!
.
Rätt som det var åkte jag och Sanna till 1Oak, men när jag kommer ut ur min taxi säger Sanna att vi ska dra igen så vi åker till Bungalow 8. Ni vet det stället som Carrie i SATC går till och de måste ha en nyckel för att komma in?
.
Då inte vem som helst kommer in där (höhö!) och det är väldigt sofistikerat betydde det också att det var väldigt lite folk, så vi stack efter 15 min för där vart för tråkigt. Visste ni att man kan parkera sin helicopter på deras tak om man har vägarna förbi sådär?
.
Fredag slappade vi länge men tog tag i oss och gick till Shinju som är vårt helg hangout i BK. Där åt vi sushi i två timmar typ. MUMS! Sen mot meatpacking igen och in på Kiss n Fly.
.
Utanför fråga någon efter våra autografer för att vi såg ut som top models. Av samma kille blir vi sedan kallade för Charlies Angels. När jag tänker på det hade jag typ blivit rädd om det hände i Sverige men här är det bara roligt och jag snackar mer än gärna med alla människor för de som säger sånt är inte wackos som de som säger sånt hemma. Här är bara alla så frispråkiga eller hur man säger.
.
Kiss var ganska tråkigt dock. Men så är det, kan inte alltid vara kul!
.
Lördag har varit en bra dag :)
.
PUSS

0 comments: