Thursday, February 12, 2009

Halli, hallå!

Idag är det nästan lika varmt, men guuud som det stormar. Liten som jag är kunde jag inte gå rakt utomhus idag. Såg kanske lite full ut, vem vet?


Har börjat gymma nu igen efter min lilla förkylning, så skönt det känns! Ska gå/springa 30 min varje dag 4 dar i veckan nu + köra rumpa och mage. Sen ska jag dagen innan jag kommer hem köpa med mig 10 old fashioned donuts från Starbucks att ha på planet. Mums!

Danne sa i helgen att varje gång han åker hem till Sverige äter han massa mat för att gå ner i vikt. Fattar ni då hur bra mat vi har och vilken skit som finns här? Tänk att vi har så bra mat att man kan äta massa och går ner ändå för maten är så nyttig! Stört.

Asså jag är så utmattad om dagarna och inte blev det bättre nu när jag idag såg en dold kamera i mina h-föräldrars rum. Tack för den liksom! 1. Jag har ännu större press på mig nu för inte vet jag hur bevakad jag är? 2. Jag känner mig helt plötsligt lite sådär som en ungdomsbrottsling som är fosterbarn hos dem. YAY! Nä men seriöst, när all den tyngd som min värdmamma sätter på mina axlar varje dag och när all nervositet som konstant pågår inom mig försvinner, jag tror seriöst att jag kommer sova 2 dar i sträck när jag kommer hem då. Skönt kommer det bli!

Men imorgon är det andra puckar som gäller! Xavier och Busy P, sååå najs det kommer va, och sååå najs människor (hrrm killar) det kommer va!

Lördag; häng vid Bryant Park och glo på lite modefolk hoppas jag sen sushi med Sanna och Danne och efterrätt på den chokladrestaurangen vad den nu heter.

Söndag; lämna en resväska på ett hotell för på onsdag kommer Pontus och hämtar upp den och tar hem den. Yippie ja yay!

Gud vad det är stora kontraster mellan vardag och helg. Men det blir min helg det och som alltid så hörs vi på måndag igen :)

0 comments: