Thursday, February 5, 2009

Busy J

Det är så mycket att se fram emot hela tiden! Ikväll firas jag och Linus. Då kommer vi va ett gäng på 15 pers hos Linus först på förferre. Sen drar vi mot Webster Hall. Kanske jag och Sanna kör vidare sen till 1oak på efterfestande.

Webster Hall är vårt enda alternativ som är en stor klubb där 19-åringar får komma in, utan att dricka då då. Alla killar som är med imorgon är över 21, men inga promoters tar med killar in på klubbarna i princip. För att killar ska kunna festa på ställen som Tenjune mfl måste de ha bord vilket kostar dem minst 500 dollar. Men vi kommer säkert ha kul ändå, sällskapet som är det viktigaste ju!

På lördag är det fest igen. Då ska vi först till High Bar för att fira en svensk tjej, sen festar vi vidare i en Hummer limo en timme och åker vidare till någon klubb. Kul!

SEN nästa fredag ska vi se Xavier från Justice (!) och Busy P spela. Finns en chans att vi kan få vip-bord där, vilket visst är precis vid scenen. Åh HOPPAS!

Nästa helg sätter NY Fashion Week igång med så då får man ju ta och hänga vid Bryant Park hela lördan. Om man klär upp sig riktigt och kör på high heels, tror ni då jag kan smyga mig in som "modell"? Höhö! Åh en dag ska jag vara en del av den veckan...

Det händer mycket i det där Amerikat för tillfället!

1 comments:

Anonymous said...

Du är utmanad! Kolla min blogg.