Thursday, February 5, 2009

bad hair MONTHS

Det är nog dags att klippa sig när man pillar med sina hårtoppar och ser ett hårstrå som inte bara har delat på sig en gång, utan TVÅ gånger! Hårstrået var alltså uppdelat i fyra delar. Haha!

Har inte varit hos frissan på 5 månader nu, men vågar inte gå till någon här. Trude har skämt bort mig med sin fina slingning, that's why!

Så när jag kommer hem, då har håret fått vila i hela 7 månader. Gud, måse boka tid härifrån och fixa mig typ dagen efter jag kommer hem.

Men det är lite vad denna "resa" handlat om med. Bara vila från smink, slingning, solning osv. Här bryr jag mig bara om mitt utseende när jag ska gå ut i princip. Skönt har det varit men nu behöver jag lite press på att se bra ut som man måste om man ska gå genom Kullagatan. HAHA!

Snart ska jag lyxa till det med sushi till middag, gott gotte gottgott!

0 comments: