Thursday, February 5, 2009

Min dag!

Resten av min födelsedag var lugn som förväntat. Gils lärare sjöng för mig när jag kom för att hämta upp honom, sen på kvällen åt jag köttbullar och ris med familjen och en jättego glasstårta som det stod Happy Birthday Johanna på. Fick också ett silverhalsband, så det var ju fint!

Senare stack jag med Raisa och Linda till Starbucks för fika och snack så att munnarna gick i ett. Finns alltid något att berätta om våra familjer eller andra au pairers knäppa värdmammor. Ja, jag säger bara det, amerikanska east coast-kvinnor är psychotic!

Det var en OK födelsedag. Blev gladast över alla hälsningar hemifrån. Känns ännu mer lockande nu att åka hem. Men NÄ, nu är det njutning av New York på högsta nivå ända fram till jag lyfter från JFK!

PUSS på er alla fina svenskar!

2 comments:

Anonymous said...

Hejsan Johanna - GRATTIS på 20 års dagen. Tyvärr 1 dag försent. Laurence och Svante

Anonymous said...

Hejsan, har läst din blogg ett tag nu, men har inte riktigt förstått varöfr du vill åka hem? Gillar du inte au pair livet eller? ;)

Lycka till!