Wednesday, January 14, 2009

Sovande knäppis

Ända sen jag var liten har jag drömt de knäppaste och mest sjuka drömmar. Hur ofta händer det liksom inte att man drömmer om saker man inte ens tänkt på? De är så knäppa att jag minns drömmar från när jag var 10 år.


Imorse var jag med om något mycket nytt. Jag vaknade av att jag fnissade. Och då menar jag att jag FNISSADE! Vaknade upp liksom i fosterställning och bara "hihihih, fnihfnihhiih". Kunde typ inte sluta. Vad va det då som var SÅÅÅ roligt?

Jo, i min dröm var jag typ med på en inspelning av 2½ men där Charlie Sheen härmade min värdfamiljs förra au pair som är brittisk (som jag inte ens har träffat). Han typ bara sa "Uh oh, okay, bot cume uverr heere!".

Ja en sak som är säker är i alla fall att jag inte har världens bästa humor i sömnen precis...

Att jag har vaknat gråtandes har ju hänt flera gånger. Den som tar priset av de gångerna är när jag vaknade gråtandes för att jag drömt om att det är skolavslutningsdag och jag går ut i trädgården, helnöjd med mina betyg, går fram till Minus (min hund) som ligger med ryggen till på gräsmattan. Jag tittar på honom och ser att han är ledsen. Jag frågar "Minus, vad fick du för betyg?". Helt gråtfärdig säger han att han inte fick bra betyg alls. Jag blev så ledsen att jag börja gråta. När jag vakna verkligen storgrät jag!

Asså hahahaha. Jaaahaaa?
Jag avslutar detta med en gäsp från Minus

1 comments:

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHA
dööör av dig!!
jag brukar också gråta i drömmen, men inte för att min hund inte hade fått några betyg!!
tycker det bara säger hur störd din hjärna egentligen är ;)
men min är nog värre, inatt drömde jag att jag skulle sno någon magisk sak. Och för att göra det så var jag tvungen att komma över en massa hinder, som tex studenten. Och mina kompanjoner blev tagna av de här häx/trollkarlspoliserna men de såg inte mig för jag var så liten, så jag stod och försökte klura ut hur jag skulle kunna ta den här magiska saken som var vaktad av 10 häxor/trollkarlar som stod i tur och ordning och pekade med sina stavar på saken så att den skulle vara skyddad.
Värsta filmen, eller hur?! aja, döden på våra hjärnor när vi sover!!