Wednesday, January 28, 2009

Jag ser det snöar

Snö, snö, snö. Det här stoppar aldrig! Har snöat en gång i veckan i princip sedan 1,5 månad tillbaka. Jag är sååå trött på det! Idag är det så mycket snö att skolorna är inställda så min dag består av jobb 1o timmar i sträck, 10 timmar i sträck i huset. Får ju inte ens köra nånstans.


Men jag försöker för det mesta se det positiva i allt. Så vad jag tycker är bra med denna dagen är att jag får vila min hals som gör ont och slipper göra det värre genom att flänga runt överallt. Sen slipper jag bestämma playdate med nån mamma. Bara att chilla här hemma. Pojkarna leker så fint själva med så jag tar det lugnt med datorn i samma rum.

Är så lättad nu med för jag fått veta att jag kan få hjälp hem med en väska om ett par veckor! Då kommer en väska hem på en 20 kilo. Wiho! Vet som sagt inte vad jag hade gjort annars...



Detta hade kanske varit jag om ingen hjälpte mig

Kommer börja lägga i redan ikväll i en väska så man kan få koll på läget lite. Svårt är det. Vet inte om jag ska lägga i kläder jag tog med mig hit så att jag får hem dem. Men sen kanske jag i slutändan inte vill ha dem längre och hade lika gärna kunnat slänga dem och då har jag fyllt ut flera kilo i onödan. Sen vill jag fortfarande ha kläder att använda när jag är här sista tiden.

VILKET dilemma va!? :P Aja, det löser sig...

0 comments: