Thursday, December 18, 2008

mercredi

Nu ligger jag i sängen och bara myyyser. Var på gymet ikväll oh var riktigt effektiv! Känns skönt att vara igång igen. På kvällarna är där så mycket folk, men rätt kul ändå att stå på sin motionsmaskin och kolla in alla. Där är verkligen en salig blandning, alltifrån Hells Angels-killar till helamerikanska Juciy Couture-tjejer. Idag var där en läskig en. Han var svart, pumpad, blond mohawk, fetevästen med typ 20 vätskeflaskor på. Helt sick!


Sen efter det träffa jag upp Raisa för att käka Sushi. Gott! Men ibland tar det emot att åka dit pga personalen...
Alltså japaner är snälla och så, men de borde coola ner lite! En dag räknade jag hur många som jobbade samtidigt på detta lilla lilla sushiställe. 7 stycken! De bara irrade rundor, tjattrade och såg allmänt förvirrade ut. Det gör de varje gång. Och varje gång envisas de med sina tandpetare med en teryaki-kycklingbit på som man kan få smaka. Jag säger nej varje gång, men joo kanske jag vill denna gången! Hahahah! Sen vill de så himla väl att det blir så krystat och jättejobbigt. Man får inte en lugn stund. Men det är väl nog dagens i-landsproblem antar jag.

Måste ju tacka min underbara familj för jättepaketet jag fick idag! Så tungt att bära ner till mitt källarrum, haha.
Jag fick fem svenska tidningar, två marabou amigo, tre sura ahlgrens, packe alvedon (äntligen!), pepparkakor, kinderägg, massa folieinpackade chokladtomtar, en tjocktröja jag saknat och en julklapp från Victoria (+ lite mer!). Alltid MYS!
Sista dagen imorgon innan jag är LEDIG! Då har jag varit hos familjen i exakt 10 veckor, och i USA 10 veckor och 4 dar... Inte illa.

Vad tycker ni förresten om mina nya heta skor?


Eller borde kanske fråga Liav, han vet ju så mycket om tjejskor...

0 comments: