Thursday, December 18, 2008

10,5 weeks in the US

Ja då har 10,5 vecka gått i USA och exakt 10 hos familjen. Detta betyder att:

  • Jag har fått lyssna på, ursäkta, helvetes-the Wiggles 100 gånger!
  • Kört pojkarna till och från skolan i sammanlagt 66,7 timmar = 2,8 dygn, vilket betyder att 0,4 procent av min tid här har jag alltså suttit i en bil för att hämta och lämna dem.
  • Jag har gjort deras hemska tvätt 20 gånger
  • Serverat dem 150 måltider
  • Burit upp sovande Liav till klump 50 ggr för 2 våningar från bilen, puuh

Men sen har jag ju varit med om så mycket annat som är bra också! Men det tar jag någon annan dag :)

1 comments:

Anonymous said...

Johanna!

Du är rolig du. Jag skrattar ofta åt dina inlägg, härligt skrivet.

I kväll åker vi till Hbg för att fira jul med tjocka släkten. (och träffa Calle som är viktigast )Ska bli mysigt att få lite julkänsla med äkta granar och ljus i fönstren. Här är det platsgranar och solsken till kl 18, sen mörkt i husen.

Jag kommer med stor sannolikhet köra förbi Skolvägen för att känna på "Larödkänslan" och kolla in så alla grannarna sköter sig. Även fam Jörgensen! Kram på er alla!

Merry Christmas & Happy New Year!

Merry Christmas & Happy New Year!