Thursday, December 18, 2008

jeudi

Vilken snäll dag det varit idag!

Idag, när det skulle vara 100:e gången jag var tvungen att lyssna på The Wiggles, hade jag på radion som jag oftar har för att avvänja dem, så ställde Liav samma fråga till Gil som han gör varje dag för att ge mig en hint om att trycka in cd:n:

"Gil, do you want the Wiggles?" Vet ni vad Gil svarade? "No Liav, we've been listening to the Wiggles a lot. Now it's time to listen to the radio".

Jag kunde inte tro mina öron! Ville han INTE ha the Wiggles? Åh det var helt underbart! Jag lyssnade på r n' b hela vägen hem utan att höra ett knyst om the Wiggles!

Vet ni vad mer? Jag fick en julklapp av familjen idag! De var borta ett tag och gjorde ärenden sen när de kom hem gav de mig en Nine West-väska. Ganska ful, tyvärr men min värdmamma sa att jag jättegärna får byta och att det är ett gift receipt i påsen så det bara är fritt fram! Tror faktiskt jag gör det då jag är i stort behov av en väska (som jag vill använda).

Nu är ju inte pricet det viktiga, men lite då jag vill ha en annan. Trodde de hade köpt en riktigt skitväska, men kollade kvittot lite sådära, 80 dollar! Sen ska jag visst få en annan julklapp med. För de sa "this is the half of your christmas present". Hmm...

De var väl lite snällare än jag trodde!

Inte nog med det! Jag slutade 2,5 timme tidigare idag, så nu ska jag nog dra mig mot gymet faktiskt.

Oh ja, och från och med nu är jag ledig i hela 9 dagar, aaaaaaah!

0 comments: