Tuesday, December 16, 2008

mardi

Ingen speciell dag alls idag! Har bara ätit en hel påse saffransgifflar och haft det tråkigt...

Men fick ett uppiggande mail av Anna. Hon skrev bland annat om sin jordbävningsupplevelse som jag tyckte var så himla kul!

"Jordskalvet förresten vakna jag av imorse... trodde det va värsta ovädret ute och tkt de va en mysig känsla när de skaka så mkt :P hahah men sen slut de bara.. fatta ingenting... mamma trodde jag hade trillat av sängen ... ingen fatta ngt :P... sen på jobb hörde jag det va ett jordskalv :P värsta chocken !"

Hahah. Inte så lugnt i Laröd alltså mamma och pappa! Antar att Marita har rätt, ni sov som små stockar :)

Nu har jag bara två dar kvar sen är jag ledig i 9 dagar. Wohooo så skönt det ska bli! Familjen flyger ut ur huset på fredag morgon för att åka mot Florida och Disney World. Så sköönt! Ska bara göra vad jag vill! Åker in till NY i helgen sen bor jag hos Sanna från och med julafton till söndagen därpå.

Godnatt på er! Hoppas en vanlig väckarklocka väckte er denna morgon :)

0 comments: