Friday, November 28, 2008

Pacha eller inte Pacha, det är frågan...

Vaknade med feber idag, men fick piller så mår bättre nu. Men är ju inte helt 100! Buhu! Vet inte vad jag ska göra. Imorgon är det en svenskklubb i NY med som vi ska gå på och jag i princip vet att går jag ut ikväll mår jag sämre imorgon och jag har hellre en toppenlördag och söndag än en halvdan helg där jag mår dåligt. Men sen tänker jag: Guetta!

Buhu, varför klär jag mig för tunt och går runt och fryser som en isbit? Får väl skylla mig själv...?


PS! Tandblekningen funkar bättre än förväntat! Har 3 dar kvar nu men är redan nöjd med hur de ser ut nu. Ni som är skeptiska: läste faktiskt senast igår där en tandläkare tipsade om att bleka tänderna själv hemma, och det var ingen reklam. Någon sugen så säg bara till så kan jag agera postorder!

Kjamizz

0 comments: