Sunday, November 2, 2008

Hoppla!

2 comments:

Anonymous said...

coolt!

mamma said...

Det var mycket att läsa och roliga bilder och film du har lagt in. Har inte öppnat din blogg på 2 dgr, pga av hemresan från Antibes och sen tänkte jag att du inte har haft så mycket tid med bloggen eftersom du skulle till NY.
Letade efter ditt superschampo på Sephora i Cannes. På vägen in i butiken var det väl en sisådär 5-6 stycken biträden som hälsade mig välkommen in i butiken. Kändes som det var en 20- 30 stycken som jobbar där, lite i överkant kanske?
Men inget schampo som du rekomenderade hittade jag. Får väl fortsätta att tvätta håret i princip varje dag som tidigare. Sliter en aning på håret men, men.
Vad händer nästa helg Johanna? Ska du träffa Linda Thell någonting?
Har du ringt Odqvist?
Nu måste jag sätta mig med franskan. Det är mycket roligare att blogga med dig. Ska föröka böja franska verb och det är så jättesvårt!!! Men! tränar jag inte nu gör jag bort mig på onsdag. Maryse ( min franskfröken) kör hårt med oss och det är svårt att komma undan om man har slarvat med läxan..
Hörs snart igen puss och kram Mamma