Monday, November 3, 2008

30 dagar avklarade

Nyss hemkommen från gymmet och jag är död! Benen skakar till och med när jag går ner för trappor! Hade genomgång med en pt och det visade sig att jag hade 20,9% kroppsfett, idealet för min längd och vikt är 16! haha, illa, illa! Han körde hårt med mig men det var kul! Visade sig att han hade kusiner i Sverige som kommer hit om en månad :)

Så nu ska jag iaf köra 3-4 gånger i veckan så om 3 månader kommer jag ligga på 16% förhoppningsvis!

Har upptäckt en del saker med min körning:

1. Fram tills igår har jag kört med helljus sen jag kom hit.
2. Jag kör alltid i 70 på 40-vägar.
3. De senaste 4 gångerna jag kört ut ur mallets parkeringshus har "American Boy" med Kanye spelats på radion.
4. Idag körde jag i 15 minuter med handbromsen i, inte konstigt att det luktade bränt!
5. Jag har blivit mer slarvig med min körning sen jag kom hit!

Nog om det, skäms lite..

Idag var det en månad sedan jag...

...tog farväl av min fina familj
...satte mig på planet helt själv i 12 timmar
...träffade alla goa au pairer däribland Sanna och Emilia!
...kom till USA för första gången i mitt liv
...fick släpa den största packning jag någonsin haft

Fick precis se Minus på Skype. Åhåhå så gosig han är. Vred och vände på huvudet när jag ropade på honom.. Skulle behöva en timmes gos med honom NU!

xoxo

3 comments:

Anonymous said...

Med handbromsen i?!? hur lyckas du med det!?!?!?! okey, i framtiden kör jag!!

Victoria said...

Haahaa.Gud vad jag skrattade åt ditt inlägg!

16% det låter lite.Jag hade typ 19,5 när jag började träna för några månader sedan. Och jag tycker inte att varken du ellerjag är överviktiga.

Men han kanske menade på att du borde bygga lite muskler....

KRam på dig!

Anonymous said...

jaja, det var det han menade! att jag skulle byta ut fettet mot muskler, inte tappa vikt ;)