Friday, October 31, 2008

Snö alltså?

Hörde att det snöat hemma, i hyfsat milda Hbg! Det är då det känns himla bra att vara här. Går fortfarande i min H&M-parkas och idag såg jag en kille susa förbi med nercabbat!

Idag är det Halloween. Pojkarna ska klä ut sig som Thomas-tågen, men det firas ändå inte så mycket här pga deras religion, inte kul alls!

Vid 7 kommer Sanna hit, då ska vi tsm med Raisa kanske gå på bio eller nåt. Imorgon blir det Nueva York för att träffa Emilia! Wihooo!

Ha en toppenhelg så får vi se när jag skriver igen :)

Bye bye

1 comments:

Anonymous said...

Toddi, min tid har varit knapp på sistone, men nu har jag läst dem senaste inläggen. Med i matchen igen, är jag. :) Det händer mkt hos dig, så härligt. Hoppas vi kan prata på Skype snart. Sköt om dig och ha en mysig helg med dina vänner. Tänker på dig! Puss