Wednesday, October 29, 2008

J.J. Fitness

Blev då medlem idag på L.A. Fitness utan att få ner priset mer. Aja! Vi gick på yoga. Faktiskt första gången för mig! Har utövat pilates innan men detta var ju annorlunda. Gillade de andliga ljuden på slutet, "aaaaaauuuuuuuhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmm". Hahah, det roliga är att alla är så seriösa. Jag satt bara och fnissa.


Men nu börjar livet för den mer hälsosamma Johanna! Imorgon ska jag simma :) Visste ni att jag äter med svenskt godis här än hemma? Illa, illa.

Så friends and family, nästa gång ni ser mig kanske ni jag ser ut såhär:

We'll have to wait and see ;)

Ha en grym torsdag, snart helg!

4 comments:

Anonymous said...

Jag ger det... hmm, en vecka? En vecka av Johanna Jörgensen Fitness! Sen kommer det gå utåt, ska skicka godis till dig från Anonym avsändare varje dag. Vad ska du då göra? HA!

mamma said...

Vad bra att allt blev bra igen..Johanna du lever ju i deras hem och det vore ju konstigt om det inte blev friktioner ibland. Allt kan ju inte stämma till punkt och pricka. Ska faktiskt också till gymet här nere i Antibes och gå på bandet. Inatt har det stormat så att jag fick gå upp och ta in vissa trädgårdsmöbler som hade vält. Men nu skiner solen igen men ingen vidare värme.
Ska också ner till marknaden nu om dom inte har gett upp pg.a dåligt väder tidigt i morse.
Roligt att läsa din blogg varje dag Johanna. Du är så flitig med både text och bilder. puss och kram Mamma

Anonymous said...

Hej Johanna ! Låter som livet verkligen rullar på i USA :) skulle bara tipsa om en affär i NY som jag tror du skulle gilla. "Diabless" ligger på 3 avenue , 66,67 street :) kram ellen

Anonymous said...

haha I like it ;)