Wednesday, October 29, 2008

"Hallå där i stugan!"

Det är bättre nu. Föräldrarna var jättegoa mot mig ikväll, pappan är bäst tycker jag. Mamman är falsk emellanåt men det får jag väl leva med! Förresten så sa jag nej till att jobba på lördag! Herregud liksom, Emilia flyger med hennes hostdads privatjet och han bjöd med henne gratis OCH Chicago är inte så nära som många tror, tar ett par 3 timmar att flyga. Chicago ligger t.o.m i en annan tidzon. Så varför i hela världen skulle vi stanna hemma när vi kan uppleva NY by night? De har även sen jag kom hit sagt typ att den som kommer med sina planer först "vinner".

Idag hängde jag och Raisa hos mig en stund. Gav föräldrarna chokladen och barnen böckerna som ni skickade med mamma och pappa, de hälsar tack! :)

Var på gymmet idag och frågade om priser. Värsta muskelknutten bara pushade på mig ett erbjudande och typ tyckte jag var konstigt när jag sa att jag behövde tänka. När jag berättade om det för mina värdföräldrar precis sa de att jag skulle vara envis och säga att jag kommer gymma på ett billigare ställe (JCC), för då kommer jag nog kunna pruta.

Så det ska jag försöka snart för om 15 min ska jag plocka upp Raisa och så ska vi sticka och träna yoga, yay!

Ni vet det jag sa om macaroni & cheese? Kolla detta jag hittade i köket:

Pannkakorna som pojkarna äter varje morgon. Vet ni vad? De har 9 vitamins and minerals! WOW! That must be sooo good for them!

Yoplait drink yogurt with omega 3 and 25% less sugar. Då undrar jag: hur mycket socker var där från början!?!?

Okej, så här kommer den bästa! Flytande "O'boy" med texten: "Fortified with Calcium to help build strong bones!" OMG that's just so great! Kanske det är mjölken man häller på chockladen som gör det jobbet?

Eh nu ringde muskelknutten och frågade om jag kommer till gymmet ikväll! Ok?

Måste sticka nu, men åh vad jag längtar till lördag! Trion igen: Emilia, Sanna, jag! Vi ska äta middag i Soho och försöka oss in på något ställe.

Puss och kram

1 comments:

mamma said...

Ingen frukost som jag skullle föredra att ge mina barn...