Monday, May 11, 2009

Hejsvej från USA

Igår åkte jag in som vaeänligt till staden som ofta förkortas till N och sen ett Y. En kille började prata med mig på tåget varpå jag bjöd med honom till Sannas, Millas och min lilla shoppingrunda. Vi shoppade och åt Fro-Yo hela dagen. Det var roligt!

Sen på kvällen hade Linus housewarming party. Vi var ett gäng au pairer och killar från hans skola. Var en himla rolig fest! Sen drog vi vidare till Aspen en stund och efter det till Cain. Men vi var inte så långvariga där utan stack hem.

Imorse vaknade jag med en smärta på min ena skinka. Det var ju så att jag råkade ramla i Sannas rum innan vi la oss. Men jag trodde bara det skulle va ett blåmärke där eller nåt. Men så kände jag efter nu i morse och då sitter mina mysbyxor fast i ett halvmåneformat jack. Vi tittar på golvet och där ligger ett krossat hårsprayslock på golvet.

Så Sanna fick fint plåstra såret och hela dagen har jag gått som om jag är nödig. Aj vad ont det gör!

Sen idag har vi promenerat i Prospect Park i Brooklyn och ätit burgers på ett diner.

Hoppas ni hade en lika kul helg, PUSS!

0 comments: