Thursday, March 12, 2009

mon, tues, wed, thurs, fri: same shit different names

Ja ni, här händer det väl inte så hemskt mycket under vardagarna.

Denna vecka har jag hitintills hunnit träna, fika med Raisa och Linda, hängt med Raisa och pratat semester med mina värdföräldrar.

Verkar som att jag garanterat kommer få 10-11 dagar ledigt i slutet på juni. HOPPAS säger jag bara, och HOPPAS Sanna får ledigt då med för får hon det, ja då är det California för hela slanten!

Sen verkar det som att mamma och pappa kommer på besök i början på juni, YIPPIE Äntligen någon hemifrån. Så många au pairer som får folk på besök, men jag har verkligen varit helt "själv" sen jag kom hit. Buhu boo boo, stackars meejee...

Inte någon annan som snart ska hit och vill hänga lite med mig? :(

Imorgon är det äntligen fredag och då får Sanna besök (jo, jag sa ju det) från sin bästa kompis, så det blir att vi går ut några stycken. Sen får jag se vad helgen har mer att erbjuda.

Ikväll blir det filmkväll med Raisis och Linda med Sushi och chips och dipp. Jag kommer köpa mina favoriter "Tortilla Scoops" och Western Dip. Mums det var längesen!

PUSS

2 comments:

Anonymous said...

Heej, planerar du på att vara kvar där längre nu?

Anonymous said...

FYFAN VA TJOCKA VI ÄR.. men gott :):):):)