Tuesday, February 10, 2009

TUESDAY

Vakna idag samma tid, samma säng, samma trötta humör. På vägen till deras skola såg jag en man som borsta tänderna i bilen! hahah det var roligt i alla fall.

Sen på vägen tillbaka hem stod det en polisbil gömd på den mest traffikerade vägen och sköt, alltså kolla hastigheten på bilarna. De står på samma plats flera gånger i veckan så jag kollar alltid dit långt i förväg och är på min vakt. Alla kör där dock inte varje dag verkar det som. När jag närmade mig polisbilen kom en man körandes som en galning bakom mig. Jag snuddar vid bromsen massa gånger så han ska sakta ner och fatta att där står en polis. Men ICKE! Polisen svänger ut med sirenerna på och stoppar honom. Hehe, dumme jivel asså!

När jag kom hem var det rätt i bingen. Jag sov 2,5 timme och vaknade upp JÄTTEDEPPIG. Vet ni vad jag drömde? Jo, Raisa, Sanna och jag var i New York och festade, som för övrigt såg ut som värsta misären. Något jättekonstigt händer och vi blir slussade genom något hemligt garage. Vi får reda på att det finns ligor över hela New York som får uppdrag av typ Kina och Ryssland att skicka över tjejer som de ska använda till hemska saker.

Vi får höra att de bara bestämmer sig för tjejer på gatan eller uteställen och tjejerna har inget val utan blir kidnappade iväg. Varken polis eller någon kan göra något för de här ligorna har mer makt än poliserna. Jag börjar gråta och säger att jag aldrig ska någonsin mer till New York igen och typ säger "Ja men speciellt jag som är blond och står ut ur mängden, jag kommer ju bli tagen direkt!".

Den kvällen i drömmen klarar vi oss undan i alla fall och precis när vi ska gå och sätta oss i en bil blir Sanna PÅKÖRD OCH DÖR! Usch det var SÅ HEMSKT! Jag grät på riktigt asså! Det var så deprimerande dröm, så därför vakna jag helt uppgiven. Men sen prata jag med ma & pa på Skype. Det gör en alltid mycket gladare!

Ikväll hoppas jag på en get-together hos Linda med film och så!

Hörs imörrn!

0 comments: