Monday, February 2, 2009

EN DAG I SOHO

Kom hem igår från Soho redan vid halv nio. Var tvungen att åka hem för jag pallade inte trycket längre. För hela dagen igår gick jag och kände mig nysfärdig konstant! Det stack och killade (?) i näsa och ögon. Jag såg gråtfärdig ut hela tiden...

Men Sanna och jag, vi hann med en del ändå! Vi shoppade, as usual, vi åt sushi, as usual, spanade på snygga sohokillar, as usual, och åt efterrätt på kända chokladrestaurangen Max Brenner, inte as usual!
.
Vi åt jättegott där! De har en hel meny bara med chokladdesserter i alla dess former. Jag åt nån chokladcremesfylld chokladmuffin med bär, vaniljglass och chokladsås som man hällde på med ett stort glas mjölk. MUMS!
.
Det var annars en jättefin dag! Strålande sol så man var tvungen att dra fram solisarna. Iofs är det nästan strålande sol varje dag här. Men igår var det vår i luften minsann! Folk gick utan jacka, jag var för varm i min jacka och Sanna hade på sig ballerinaskor.
.


1 comments:

mamma said...

Det ser jättegött ut i värmen och även chokladmuffin ser smarrig ut.

Du börjar kunna NYC nu..Vet inte om du har varit och sett det mest turistiska ännu såsom Frihetsgudinnan, Gogenheim muséum,
Empire state m.m Klart allt är av intresse i NYC..Skriver mer sen Kram Mamma