Wednesday, January 7, 2009

Segedag

Händer inte så mycket om vardagarna, därför jag är lite seg med skrivandet.


Gick upp 07:15 som vanligt och vaknade lugnt innan jag börja jobba 07:45. Jag kommer upp och ser vilket hemskt väder det är. Typ isregn! Min hostmom säger att hon skjutsar dem till skolan och jag tänker "yeeeees!" i mitt huvud.
a
a
Tack vare det tjänade jag in en timmes extra ledighet. DET är vardagslyx det! Så jag tog en lång frukost med datorn och gick och la mig sen igen. Sov i två timmar, sen var det dags att ta sig mot skolan. Gick ut i det iskalla regnet och var tvungen stå i det och skrapa glansig, stenhård is från fönsterrutan. Brrrr!!

Så nu är vi hemma här och jag har precis ätit min lunch: två knäcke och ett glas vatten. JA jag går på diet typ för första gången i mitt liv! Men jag behöver vara lite hård mot mig själv. Det här landet har föööör många frestelser att ni anar inte.

Sen om ett par timmar ska vi antingen leka med Charly eller Adi. Får ringa deras mammor och se vem som kan.

Efter det träning och sen sushimiddag med Raisa.

Idag fyller jag förresten år om en månad! WIHO!! Bara så ni vet... :D

0 comments: