Thursday, January 1, 2009

Oh what a night!

Nyårsafton var riktigt lyckat!
q
Åkte in till NY med Linda och vidare sen till Makkes lägenhet för att ladda inför nya året. Festandet satte igång direkt och alla var på ett sånt underbart humör, riktigt go stämning med andra ord!
q
Vid halv elva åkte vi vidare mot en lounge club och firade in det nya året med ännu mer festglada människor och dans.
q
Allt var perfekt och jag hade inte kunnat önska mig något annat.
q

Jag, Raisa och Linus laddar

Raisa e en kneppis

Checka mina nya partyskor! Snygga va?

Ett glatt gäng

New York baby!

Glada tjejer

Caffé Bar

Och vet ni vad? Jag träffade iraniern från Luciafesten. hahaha. Vad är oddsen? Han bara "I think I got the wrong e-mail, but I guess it's because I was too drunk". Nooooooooooog! ;P

Hoppas er start på det nya året var lika bra.

2009 kommer bli ett kanonår! Eller hur? :)

3 comments:

Victoria said...

Skitsnygg nyårsklänning!

Anonymous said...

tack! jag köpte den på rea på diane von furstenberg, bara 389 dollar!

Anonymous said...

guuud vilken fin klänning du hade! :) hoppas du hade riktigt kul på nyår. KÄRLEK