Wednesday, January 28, 2009

En vardagskväll i Stamford med lite guld i kant

Slutade 16:30 idag, lite skönt sådär. Raisa sluta med tidigt så vi stack till mallet, kollade alla favoritaffärer och sjukt nog hitta jag ingenting. Lite ovanligt sådär...


Vi lyxade till det idag med sushi till middag, sen tog vi rulltrappan ner och fikade på Starbucks. Asså deras chai-te och old fashion glazed donuts är såååå goda!


Kommer sakna alla sorters donuts som finns här. För till exempel de old fashioned har hård yta med mjuk insida och gooo glasering. MUMMA! Fast iofs bra att de inte kommer finnas så nära till hands så jag inte blir en sockizz!

Vi gick in på MAC med och provade concealers till under ögonen. Så mörk som man är under ögonen här i USA har jag nog aldrig varit. Så det var ju uppiggande med lite sånt smink. Var sjuuukt bra och täckte allt och såg så naturligt ut. 15 dollar kostar dem, sjukt billigt ändå!

Hoppas jag inte hittar kläder i helgen så jag bara kan köpa produkter, behöver så mycket sånt nu känner jag.

2 comments:

Anonymous said...

Hej Johanna!
När är det du ska åka hem?

Anonymous said...

Hejsan! Jag åker hem om 2 månader tror jag!