Tuesday, December 9, 2008

Before & After pt. 2

10 oktober

9 december

3 comments:

mamma said...

Du e för go..Hur ska du få hem allting om du fortsätter i detta tempot?
Sitter nu med franskan och översätter 20!!meningar. Känns tungt plus en massa verb som ska böjas. En annan sak Johanna. Bilen jag köpt är klassad som en miljöbil och den får stå GRATIS PARKERAD nere i stan!! Behöver aldrig mer lägga i i automat.(gäller tyvärr inte sundstorgsgaraget) som ej är kommunägt.Ska ansöka om ett tillstånd imorgon. Sen är det bara låta bilen stå utan problem..
Nu tillbaka till franskan. Fick du mitt sms? Eftersom jag missade att lägga i lussebullarna i lådan, köpte jag en vadderad påse och skickade lussebullarna för sig. Fick också plats med en tidning i påsen. Mycket nöje!! kram mamma

Victoria said...

Hahaha... skitkul! Du borde nog kolla upp hur du på bästa sätt sckikar hem grejerna. Vet att det finns ett sätt med fartyg men då tar det typ flera veckor. Men skickar du bara det i god tid så gör det ju inget. Jag skickade två lådor från England som var i samma storlek som din resväska och jag tror att det gick på typ 2000:-. Då är detta inom två EU länder.... So check it out! Skickade med en julklapp till dig, bara en liten grej men den var superfin:)

Kramar

Anonymous said...

hahaha, som du har shoppat gumman! Det blir kul att se nar du kommer hem. Jag har shoppat en del har i aussie ocksa, sant ar alltid kul. Saknar dig@!!!! puss och kram nicole