Monday, November 24, 2008

Måndag

Nyss hemkommen från gymmet där jag simmade. Efteråt bastade jag. Så skönt!

I bastun låg en stor svart kvinna helt näck! Hon snackade lite med mig och låg och smörjde in sig sakta med peeling över hela kroppen. Härligt ändå hur vissa inte bryr sig ett smack om vad andra kan tyckas tänka om dem.

Nu sitter jag här nyduschad och med Crest Whitestrips på tänderna. Det är hemmablekning som visst massa amerikanare använder. Om 7 dagar ska de vara helt vita och det ska hålla i 1 år. Klart värt ett försök för 30 dollar då mina tänder börjar ta stryk av all tedrickande!!

Borde ju ta en före-bild nu så jag kan visa skillnaden om en vecka.

1 comments:

mamma said...

Om tänderna blir vita kan det vara en hit och ta med sig några kartonger till Sverige och sälja här. Annars tror jag mest på blekning hos tandläkaren. Du får väl prata med Per Larsson när du kommer hem. kram mamma