Monday, November 17, 2008

Hej och hå, måndag igen...

Ja då var det måndag igen och söndag igår. Det är på söndagar jag får min lön. Känns som att jag får min lön hela tiden. Med det menas att tiden verkligen springer iväg!


Helgen som gick var helt klart den bästa helgen sen vi kom hit! Igår gick vi bara runt i mysiskläder hos Sanna och jag låg och kramades med hennes lilla 2åriga tjej. Senare på eftermiddan fick jag passa henne och en 5-månaders bebis helt själv! Fast bara 10 minuter, men guud så jobbigt. Fattar inte hur Sanna klarat av det.
Hur som helst så åkte Sanna iväg för att träffa en familj som bor i Brooklyn. Hon har nämligen varit i rematch för att det inte fanns något att göra för henne i lilla Essex. Brooklyn-familjen var jättetrevlig och de matchade! Så i helgen flyttar Sanna till Brooklyn! Åh så avis jag är men åh så lycklig att jag får ha en sovplats i New York varje helg. Mohahah! Jag ska utnyttja henne maximalt!

Här är ett par bilder från i fredags:

Vi i limon

Stay tuned! ;)

1 comments:

Anonymous said...

Me like att du vill utnyttja mig, ggrrr ;)