Monday, November 10, 2008

Gratis är gott!

Kom precis ner från köket. Jag hade ett "möte" med mina värdföräldrar, de påpekade små saker som jag redan hört, men de sa att de var mycket nöjda med mig, vilket kändes skönt att höra! (det var dock pappan som sa det, mamman satt tyst...) Men det har dock inte ändrat på mina planer. Jag vill ändå hem om ett tag pga att au pair-jobbet inte är något för mig.


Innan det var Raisa här en stund och chillade. Skönt det är att ha en så go svensk tjej på samma gata! :)

Vet ni vad? På fredag ska Sanna, Raisa och jag ut och partaja i New York! Det är en promoter som fixar in oss. En promoter är, för er som inte vet, en kille som jobbar för nattklubbarna. Hans uppdrag är att ge klubben en bra image med "snygga" människor i princip och se till att det är festglada människor som vistas på klubben. Det drar ju vi tjejer nytta av! På kvällen kommer vi få middag på nåt ställe som heter Boucarou och sen åker vi vidare till nattklubben Kiss n' Fly där vi bjuds på dricka. Allt helt gratis.


Nu kommer säkert några av er oroa er, men nej de är inte skumma killar. Han som tar med oss på fredag har Raisa träffat flera gånger och det är verkligen så att det är vi tjejer som utnyttjar dem, inte tvärtom. Förutom oss kommer det vara fler människor med som han bjudit med.

Oh så härligt det ska bli att få komma ut och träffa mer människor, och framför allt, KLÄ UPP SIG! Nog dags att använda en av de 9 klänningar jag köpt här... (ok, inga kommentarer på det!).

Vad tycker ni, ska jag glira rundor med de här?

Kiss! ♥

1 comments:

mamma said...

Ja dom skorna var häftiga. är det något som står i garderoben?
Ha så jättekul i helgen, du , Raisa och Sanna. Ställ inte ifrån er några drinkar bara..Lova det.
Nu väntar sängen efter en ännu regnig dag. Milt väder men fruktansvärt blött.
Vi håller på att fixa till trappan
utanför entrén nu. Vi ska mura ett nytt trappsteg samt läga om alla
plattorna. Hela huset är förresten
om målat sen du åkte också. Har inte så mycket att berätta. Här händer bara en bråkdel av vad du får uppleva. Hörs snart igen . Skriv om du vill ha något nytt paket!! Saknar du något speciellt
inför julen!! I matväg o. dyl. Kram Mamma