Tuesday, November 4, 2008

Aouch!

Fatta vilken träningsvärk jag har idag!
.
Jag har så ont att jag det tar mig 2 minuter att gå ner för en trappa. Imorse fick jag kalla på pojkarna att komma och göra sig klara först efter att jag var nedanför trappan, så att de inte skulle hinna före mig och bli rädda över vad de såg.
.
Det gör ont att sätta sig i bilen, det gör ont att sitta i skräddarställning och det gör ont att gå. Fint Johanna! Seriöst, vill ni veta exakt hur mycket träningsvärk jag har, tänk er någon med två brutna ben gå ner för en trappa. Ja, jag ser ut som ett freak!
.
Men jag ska vara så fit när jag kommer hem att ni anar inte!

1 comments:

mamma said...

Bra att du börjar få lite träningsvärk Johanna.. Musklerna behöver jobba...Själv var jag ledbruten när jag tränade på gymmet nere i Antibes.. Rygggympa, mag och midjeträning, 60 min snabb och effektiv powerwalk på bandet..

kvinnan som gick på bandet före mig segade sig fram i krypfart med
värsta solglasögon på huvudet och håret chockblonderat och långt.
Hon gick nog inte därifrån med speciellt mycket träningsvärk!!!

Nu ut med Minus, sedan bums i säng!! kram Mamma