Friday, October 24, 2008

Thank God It's Friday!

Samma tid som igår. Sitter och kollar på Thomas med Gil. Senare ska vi till Charlie's house och leka med henne. Då får jag umgås lite mer med Cindy (den amerikanska nannyn)!

Ikväll sticker jag till Sanna och Essex :) Där sover jag nog i två nätter för på söndag ska vi med Au Pair in America på New York tour med en kryssning runt manhattan så att vi får se New York skyline! Efter det ska vi möta upp fler svenskar hoppas jag, i alla fall äta lunch och lära känna New York bättre :)

Åh, hade inte tid med att åka ner till mallet idag och spana in mina jackor för såklart hade jag sagt ja till att vänta in en airconditionkille under min lediga mitt-på-dagen tid. Och som alla hantverkare, kom han sent, sent, 30 min innan jag skulle hämta pojkarna igen. Sen kommer han på måndag igen för att fixa en sista grej, men då sa jag att han får komma 09:30 för jag har saker att göra, så det skulle han! Får vi se om han håller det löftet...

Nu slutar jag om 3,5 timme ungefär, ska bli skönt!

Vi hörs på måndag!

Bisous ♥

0 comments: