Wednesday, October 22, 2008

Brrr, it's cold in here, there must be some winter in the atmosphere!

Åh, det har blivit så kallt häär! Idag kan det inte ha varit med än 10 grader och förra veckan 24 grader, vad hände? Jag fryser iaf ihjäl! Var dock och kollade på vinterkappa på mallet idag, men hade så lite tid på mig innan jag skulle träffa Raisa att jag bara hann med typ Forever 21, Zara och H&M. Får sticka dit imorgon förmiddag igen! Åt precis thaimat och jag fick exakt samma rätt som på Thai Paradise i Hbg, haha! Det var gottegott, men det är så jobbigt att äta ihop med barnen för de tar all uppmärksamhet. Men jag är nöjd sålänge jag är mätt!

Om 15 min ska jag hämta upp Raisa och så ska vi sticka till solariet, men jag ska inte sola utan jag ska ta med mig min Cosmo och sitta utanför och läsa. Sen åker vi vidare till Starbucks och för att träffa alla tyska au pairer. Hoppas det är au pairer där idag som inte var där förra veckan. Hade ändå varit lite kul att lära känna någon kul från ett annat land. Men ja som sagt, typ alla är små mini-mammor i mammakläder, så inte så stor chans kanske!

Åhh guud vad jag fryser! Kan de inte sätta på värmen i huset? Nu står tempen på ca 18 grader, men som tur är har jag en liten AC på rummet men som ist sprutar ut varm luft, så efter 15 min med den är det som en bastu här!

Måste göra mig redo nu för att sticka, men skriver mer imorgon!

POSSHAJ!

1 comments:

mamma said...

Hej Johanna..Sitter i tandläkarstolen vid 15.30 fram till c:a 16.30...Är hemma strax innan 17.00. sätter på datorn då så kan vi skypa...kram Ma