Thursday, May 14, 2009

Weekdays in CT

Ni kanske undrar vad jag har för mig om dagarna i Connecticut förutom då jag inte jobbar? Inte konstigt såfall eftersom jag bara nästan skriver om vad jag gör i city.

Till exempel åkte Linda, Raisa och jag till Frida i Ridgefield igår för att ha filmkväll i deras biosalong. Ja de hade ett ganska så najs hus om man säger så. Vi hade jättekul och jag var lycklig om någon som fick gosa med två helt underbara hundar, Vegas och Roxy OCH deras papegoja som dansa på min hand och gick på min arm.


Kom i säng rätt sent så idag när kidsen var i skolan bara sov jag. Gud så matt man blir av att sova på dagen sådär! PUH! Men skönt va det.

Sen idag slutar jag en 2 timmar tidigare så jag ska sticka direkt och köpa en ny kamera. Det blir en Canon! Staples har den till extrapris för 129 dollar vilket är ca 1050 kr. Hemma ligger den på runt 2500 kr. KAP ELLER VAD?! Sen efter det får vi se. Möter nog upp Raisa och Linda och hittar på något.

Det var allt för mig för idag. Hörs imorgon! PUSS

0 comments: