Tuesday, May 26, 2009

BIG UPDATE

Okej. Ni får mina senaste dagar uppdaterade i punktform:

  • Ja, jag grät när jag träffade mor och far.
  • Men sen kändes det som att vi träffats för ett par veckor sen senast!
  • Vi har ätit på några av de mest utsökta restauranger: The Boat House i CP, River Café under Brooklyn Bridge, Sushi Samba, Serafina, Delikatessen...
  • Besökt Top of the Rock med utsikt över hela NYC, Ground Zero, Battery Park, Central Park, Hudson River Park, gått över Brooklyn Bridge, Wall St och sen har de gjort massa mer på egen hand när jag jobbade.
  • Vi har med 99% säkerhet sett Keanu Reeves och Joy Bryant. Med säkerhet sett Elsa Hosk och någon kändis som en papparazzi-fotograf var på men som skymde sig med hatt. Vet fortf inte vem det var! buuuuhuuu!
  • Jag shoppade min första NY-souvenir på 8 månader!
  • Introducerade ma&pa för Yoghurtland och mamma älskade det
  • Jag sa hejdå till Sannis och grät litta. Hon åker hem imorgon och jag snart. Vårt äventyr här tillsammans är härmed avslutat... :'(
  • berättat för mina värdföräldrar att jag vill hem så ommmmmm tvåååååå veeckoooor intaaaar jaaaaaaag hååååååbeeegeeee
  • Lustigt det är att round-trip biljetter kostar hälften av en one way flygbiljett

2 comments:

Anders said...

Tjena.Har du tittat på www.momondo.com?Hittar de billigaste biljetterna NY-CPH.Kan skillja 10000kr per dag nämligen!3500 kr hittade jag med Air Berlin.Kolla det!mvh

Anders said...

eller 250 dollar enkel med mellanlandning i Bryssel på www.cheapoair.com