Tuesday, March 31, 2009

TUES

Hur najs är det inte när man i mars kan gå en promenad i skogen en timme till halv 8 på kvällen med den tunnaste jackan man kan ha på sig utan att frysa? Det gjorde jag ikväll.

Vet ni vad? Mamma och pappa kommer hit i maj! YAY! Synd bara att Minus inte kan komma med och strutta omkring och va stans tuffaste jycke.

Som man saknar honom asså. Älskar att promenera här i skogen för man träffar på så många gosiga hundar. Ikväll var det en tre stycken som kom till mig och slicka på min hand. Åhåhå som jag älskar hundar, de är de enda varelser som ger mig lycka hur ledsen man än kan tänkas vara. En sak som jag tänkt på här är att alla har minst två hundar. Grannen har tre hundar och jag träffa på en man idag med fyra hundar. Undra varför?

Nej, nu väntar Real Housewives of New York! Ganska tråkigt inlägg det här. Läser ni förresten? Kanske ska skriva dagbok istället...

Good night, sleep tight, don't let the bed bugs bite!

2 comments:

Anonymous said...

Hej Johanna, fortsätt skriv - Du gör det väldigt bra o trevligt. Ha det najs!

mamma said...

Hej Booben..var ett tag sen mamma var inne, men jag läser varje dag..
Har varit på franskan nu och så svårt det är när man har missat 2 ggr..p.g.a förkylning och nu resan till Lech..Detta blir den sista terminen för mig.. Glad att jag kan några ord i alla fall..
Nu har våren kommit hit och man kan börja använda sina ljusa kläder igen tack och lov. Min garderob består till 90% av vita kläder...nästan..Nästa vecka har barnen påsklov...men jag ska jobba alla dagarna..
Ska in nu och logga upp mig mot skolans dator och kolla mitt schema för nästa vecka..kramar från mamma