Sunday, March 22, 2009

Helgen i polka dots

Gillar det här med att skriva senaste tidens händelser i punktform. Så bekvämt när man är lite lat. Det här hände i alla fall i helgen:

  • Jag får en tillsägning efter att jag lämnat en sovandes Liav i bilen i 2 minuter. "The worst thing someone could ever do to my child", sa mamman.
  • Födelsedagsmiddag hos Sanna med hemmagjorda hamburgare.
  • Därefter vidare till Kiss & Fly. Som sagt det är NÅGOT som inte gör det kul. Fast jag var trött med, svintrött. Åkte hem tidigare och fick bli väckt av taxichaffisen.
  • Vakna vid 2 på lördagen, gick och köpte en bagel med hälften lox (typ cream cheese med lax i) och hälften smör på la Bagel Delight. Mumma!
  • Malin kommer förbi för att hämta sina grejer. Robbie (vår promoter) stod utanför. De skulle till IKEA. Jag var redan klädd medan Milla och Sanna fortfarande degade så jag hängde på. Där åt vi billig lunch och drog tillbaka efter en timme.
  • Sushi till middag sen Tenjune. YES jag, kortisen, kom in på Tenjune en lördag utan problemas. Haha, in ur face promoters!
  • Sanna flörtade lite med, vad som senare visade sig vara, Gossip Girl's Leighton Meister's (Blair) pojkvän. OOPS!
  • Söndag håller snart på att ta slut och den har bestått av att vakna, göra sig iordning, ta sig till Stamford och jobba kväll.
  • Sitter nu och tänker på allt. Jag är trött.

Godnatt!

0 comments: