Tuesday, February 3, 2009

NÖRD

Sitter och kollar på Discovery Channel's "How it's made", som är ett program där de visar hur saker och ting görs.

Kalla mig gärna nörd, men jag typ älskar sådana här program! Sitter ofta och funderar på hur saker och ting görs faktiskt.

Så nu vet jag till exempel hur man gör tändstickor som görs av papper, karusellhästar, gas tanks (bensintank?) och porslinsföremål. Jäklar vad duktiga människor det är som gör sakerna måste jag säga!

Haha sant!

Ikväll fick jag förresten en knäpp på näsan av min värdmamma för att jag ätit upp alla Oreo cookies som är gjorda av vaniljkex. Åh stackars små barn som bara får välja på Oreos med chokladkex, brownies, cupcakes, black and white cookies, milkshakes + 100 mer saker. Barnen själva klagade inte, men jodå, min h-mom kunde icke låta bli att påpeka det!

JAG DÖR!

4 comments:

Anonymous said...

God morgon o Ett Stort Grattis på f-dagen önskar Ewa, A o T

mamma said...

Grattis lilla gumman på din 20-årsdag!!! Ringer dig sen via scype innan du hämtar barnen.. Hopppas du får en bra födelsedag fast du inte är hemma..Köp nu något fint för pengarna vi skickade!!Kram Mamma och pappa

Anonymous said...

GRATTIS!!!!!!!!!

Hoppas du får en JÄTTE tårta :-)

Kram från et snöigt Helsingborg, fast bara lite lite.......

Anonymous said...

CONGRAAAATTTTTZZZZZZZ, MY DEAR TODD! Hoppas du får en underbar 20-årsdag. Tänker på dig! Många födelsedagskramar från kalla Stockholm