Friday, January 16, 2009

7 timmar kvar...

...sen är det HELG! Äntligen säger jag bara! Har jobbat två helger i rad nu så därmed är det dags för en helhelg i city.

Jag och Raisa åker in ikväll direkt efter jag slutat. Väl inne i NYC delar vi på oss och Raisa styr kosan mot Linus och jag mot Sanna och Brooklyn.

Väl där ska vi äta sushi på mitt favoritställe! haha, säääällan!

Sen shopping imorgon såklart, men det kommer bli en kamp imorgon då det är hela MINUS 10 grader!

Lördag kväll förferre hos Makke och sen svennefest på Aspen. Söndag chill antar jag.

Så det är min helg det! Hoppas ni får en grym helg som inte kommer bli lika kall som min!

possposs

1 comments:

mamma said...

Hej Johanna..Hoppas att du har haft en härlig helg. Förra veckan avslutades med att mamma och jag gick och såg Australia.. Den var bra. Den höll på i 3 timmar. I lördags kom Victoria och Anders och såg Röglematchen hos oss och sedan åt vi en god fiskgryta.
Igår var vi och gick med Spiky och Minus runt Mölle och sedan bjöd vi Janne och Cecilia på Hotel Kullaberg på brunch. Lotta, Björn och Johan var också med.Lotta och Björn hade firat jul nere i Afrika hos Björns pappa som jobbar för Sida.Sitter nu på min rast och skriver och har svårt att samla tankarna till något längre brev. Vi hörs snart igen Johanna .. Kram mamma.. (Har du hört ifrån Pontus ang. hjälp med väskan/väskor?)