Friday, December 19, 2008

Åh herregud...

Gick upp vid 8:45 för att säga hej då till familjen som skulle iväg till Florida. Sen nu när jag vaknar 13:30, ser man detta:



Vad som då inte syns på bilden är att det öser ner mer snö, så det är inte här det stoppar inte!

Nu sitter jag här i ett tomt hus och njuuuter! Har kokat te och ska äta en rostad bagel, mmmm!

Åkte förresten och bytte väskan igår mot en annan väska plus ett par skor och behövde bara lägga till 5 dollar. Förresten, väskan hade varit på discount och kostade 29 dollar istället, haha. Sen fick jag min andra julklapp idag och det var 50 dollar! Schysst!

Fick förresten ett julkort till 50-lappen som sa att de är så glada för att jag finns i deras liv och att jag ska ha ett tack för att jag är en del av deras familj.

Nej, nu ska jag äta sen ringa hem till lilla Rönnvägen 1!

POSSHAJ!

0 comments: