Wednesday, November 12, 2008

Tisdag 11:13

Har precis kommit ut från en lång och härlig dusch, det var ett tag sen, hehe...

Innan det var jag och simmade ett tag på gymmet. Det fick bli min mjukstart nu efter förkylningen. Är sååå taggad nu på att träna. Ska försöka göra det 4 ggr i veckan :)

Ni vet han muskelknutten på gymmet, Julian, han är alltid så jobbig! Varje gång Raisa tränar och svetten rinner på henne ska han alltid fram och snacka och be om give me five och spexa. Idag när jag tagit 3 steg in på gymmet ropar han tvärs över entren "heey, there you are!", sen när jag gick upp för trappan han bara "ey bro how you doin?". Haha han är en sån tönt, men det är rätt kul.

När jag senare kör på gatan där jag bor knallar en liten ruffsig hund runt helt själv. Jag undrar om den rymt men kommer på att mina värdföräldrar berättat för några veckor sen om att grannens hund rastar sig själv. Hundkär som jag är stoppar jag bilen, går ut och den kommer fram till mig. Den heter Woody och är blind på ena ögat. Ååhåh sicken tuffing han var. Kom då att tänka på Gogge som rastade sig själv i Marina di Pietrasanta i Italien, kommer du ihåg Andrea? ;)

Var förresten och shoppade med Raisa igår, såå snygga grejer man hittar! På Charlotte Russe hittade jag en festtopp och en underbar klänning på rea, båda två för 18 dollar ihop. Det ni!

Nä nu ska jag tvätta av min seaweed-mask i ansiktet!

See ya l8er bros!

0 comments: