Thursday, November 6, 2008

Okey...

...jag har försökt, men jag trivs inte med denna familjen. Sanna vill också bort, så för tillfället kollar Emilia läget i Chicago. Fatta kul om vi tre kunde bo i samma, och enligt Emilia, riktigt coola stad!? Aja, vi får se, men hon har iaf hört att flera av familjens vänner vill ha au pair!

Mår inte jättedåligt eller så, känner mig bara inte som en i familjen och att de inte uppskattar allt bra jag gör fastän jag verkligen gör allt bra, utan de klagar hellre + att det finns för lite att hitta på här (jag bor ganska off).

Börja inte oroa er nu, berättar bara läget. Vill liksom heller inte låtsas som att allt är prima ballerina här. Det är motgångar här och var, men det får jag bara ta. Försöker bara göra det bästa av situationen nu, dvs pusha på Emilia att hitta två underbara cityfamiljer till mig och Sanna! Okay, det kan ni väl hålla tummarna för i alla fall?

Chicago

Au revoir!

1 comments:

Anonymous said...

Hoppas ni hittar ngt bra nu! Lycka till!