Friday, October 17, 2008

ÄNTLIGEN HELG!

Det härliga med att jobba är att få uppskatta helgen. Kände knappt av helgen innan jag åkte då jag bara drev omkring och väntade på att åka iväg hit! Jag mår verkligen bättre nu, mamma och pappa är så visa och får mig på bättre tankar än hemlängtan, tack ni e bäst :D

Så då är helgen här vilket innefattar filmkväll med Raisa snart, tåg till New Haven imorgon vid 12, sen vidare till Old Saybrook och vidare till Sanna! Där ska hon visa mig runt och sen blir det myskväll med film. På söndag sticker vi in tidigt till NYC och stannar till sent! Tror det blir 10-22! De é najs! http://www.youtube.com/watch?v=V9nEPvca4vk

Så det blir nog ingen uppdatering nu i helgen, men MASSOR på måndag! De é najs!

Najs förresten att så många läser my blog, räknade på det innan och de jag vet blir 25-30 stycken! Kanske det är lika många som inte avslöjat sig än? :P

Ni är BÄST!

Ha en supermysig helg hemma i kyliga mysiga Sverige!


Ligger och lyssnar på svensk radio och tänker på mitt Helsingborg:

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS

0 comments: