Monday, October 27, 2008

Monday

Vanlig dag idag, inte så mycket att berätta faktiskt :) Men här är lite shopping:

Stor quiltad väska, bra för övernattning!

Skor, hm vet inte om jag tycker de är snygga eller fula, men för 60 spänn kan man väl ha roligt med dem någon gång?

Ansiktsrengöring, ansiktsmask och dagcreme från Body Shop, allt för 260 kr, det ni!

Okej, så jag hör av mig imorgon med! Om någon undrar så mår jag jättebra här! Ingen hemlängtan här inte. Klart jag saknar allt och alla, men jag längtar inte :)

1 comments:

mamma said...

fräcka grejjer du har inhandlat..Väskan påminner om en Chanelväska..
Nu väntar en arbetsvecka för dig, men redan nästa helg är det fest igen, eller hur? Puss och kram från ett regnigt Antibes..
Annars har solen strålat från klarblå himmel...Blir nog fint imorgon igen...